Profil spoločnosti DRU, a.s. Zvolen

Slovenčina

Firma DRU so sídlom vo Zvolene vznikla v roku 1999 transformáciou družstva COOP VÝROBA na akciovú spoločnosť, hoci tradícia jej výrobkov siaha štyridsať rokov dozadu. Firma so svojimi 130 pracovníkmi a ročnou produkciou cca. 6,65 mil. EUR sa radí medzi stredne veľké podniky na slovenskom trhu. Súčasne zaujíma členstvo v Slovenskej asociácii výrobcov cukroviniek, kávovín a trvanlivého pečiva.

Nosnými podnikateľskými aktivitami firmy :

VÝROBA SLADKÉHO A SLANÉHO TRVANLIVÉHO PEČIVA

Vysoká kvalita, zaujímavý dizajn obalov a vynikajúce senzorické vlastnosti výrobkov najvýznamnejšie prednosti produkcie.

Spoločnosť DRU a.s. Zvolen je certifikovaná podľa systému kvality FSSC 22000.

Pri výrobe sa využívajú vlastné receptúry na báze prírodných surovín, bez prifarbovania. Výsledkom dodržania technologických postupov výroby a výstupných kontrol je prestížne ocenenie GOLD ALIMENTA za DRU sezamové tyčinky v roku 1997 a DRU orieškové rezy v roku 1998.

   

Výrobky Slané tyčinky 45 g, 90 g, 170 g, 220 g a 495 g získali dňa 19.1.2012 ocenenie „Značka kvality SK“

Výrobky Trubičky s orieškovou náplňou 80 g, 160 g a Trubičky s orieškovou náplňou celomáčané v tmavej čokoláde 90 g a 180 g získali dňa 22.8.2013 ocenenie „Značka kvality SK GOLD“

Značka kvality predstavuje garanciu najvyššej kvality poľno-hospodárskeho a potravinárskeho výrobku a spotrebiteľa informuje, že každý výrobok z logom značky splnil požiadavky ustanovené zásadami na posudzovanie a udeľovanie značky.

Značka DRU Tyčinky získala titul Superbrands Slovakia 2013.

Program Superbrands vznikol vo Veľkej Británii v roku 1995 a v súčasnosti je titul udeľovaný v 88 krajinách sveta. V každej krajine je založená nezávislá a dobrovoľná porota, Brand Council. Úlohou Brand Councilu je zabezpečiť, aby len tie značky získali titul Superbrands, ktoré si to naozaj zaslúžia. Členovia poroty hodnotia značky na základe nasledujúcich zásad:

Superbrands je tá značka, ktorá vo svojej oblasti získala vynikajúcu povesť. Hodnoty spojené so značkou dávajú také emočné a hmotné výhody, ktoré spotrebitelia nielen očakávajú, ale aj uznávajú. Ďalšími kritériami sú sila značky, povedomie, známosť, lojalita.

A všetky tieto kritériá DRU tyčinky spĺňajú a právom boli ocenené. Ďakujeme.

GOLD ALIMENTA '97 GOLD ALIMENTA '98 ZLATÝ EMBAX-PRINT '99

Výrobu svojich potravinárskych produktov, ktoré sú v povedomí širokej spotrebiteľskej verejnosti známe pod ochrannou známkou DRU, realizovala firma po centralizácii výroby v roku 1999 vo svojich výrobných prevádzkach Zvolen, Lipany a Galanta. V roku 2005 došlo k ďalšej centralizácii výroby, všetky produkty pod značkou DRU sa vyrábajú v jednej prevádzke vo Zvolene.

Svoju obchodnú politiku firma zameriava na neustále zlepšovanie distribučného systému, ktorý v súčasnosti zabezpečuje zákazníkovi dovoz tovaru do 48 hodín.

Zároveň sa snaží o to, aby si výrobky firmy DRU našli svoje miesto nielen na tuzemskom, ale i na zahraničných trhoch.

V roku 2007 bola spoločnosť ocenená Ministerstvom hospodárstva SR za účasť v 1. ročníku súťaže "Inovatívny čin roka" v kategórii Inovácia procesu (Technologický proces) so súťažným návrhom Automatizácia zberu, prepravy a balenia DRU tyčiniek.

Inovatívny čin roka 2007